Başkan Sekmen'den Karne Mesajı

Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda karne alan öğrencileri tebrik ederken, büyük bir özveriyle görev yapan öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek tüm öğrenci ve öğretmenlere iyi tatiller diledi.

GÜNDEM - 26-06-2026 12:20

Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir karne mesajı yayımladı.

Başkan Sekmen mesajında, "Karne alan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; öğrencilerimize büyük bir özveriyle rehberlik eden kıymetli öğretmen ve velilerimize de bu vesileyle bir kez daha teşekkür ediyorum. Tüm öğrenci ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum." ifadelerini kullandı.

Günün Diğer Haberleri