Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir karne mesajı yayımladı.
Başkan Sekmen mesajında, "Karne alan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; öğrencilerimize büyük bir özveriyle rehberlik eden kıymetli öğretmen ve velilerimize de bu vesileyle bir kez daha teşekkür ediyorum. Tüm öğrenci ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum." ifadelerini kullandı.