GÜNDEM
Giriş Tarihi : 26-06-2026 12:20

Başkan Sekmen'den Karne Mesajı

Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda karne alan öğrencileri tebrik ederken, büyük bir özveriyle görev yapan öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek tüm öğrenci ve öğretmenlere iyi tatiller diledi.

Başkan Sekmen'den Karne Mesajı

Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir karne mesajı yayımladı.

Başkan Sekmen mesajında, "Karne alan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; öğrencilerimize büyük bir özveriyle rehberlik eden kıymetli öğretmen ve velilerimize de bu vesileyle bir kez daha teşekkür ediyorum. Tüm öğrenci ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum." ifadelerini kullandı.

AdminAdmin

Yönetici