Oktay Fani'nin Haberi
Erzurum Oto Tamir ve İmalatçıları Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Emre Akdoğan, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle karne alan tüm öğrencileri tebrik ederek, öğrencilere ve öğretmenlere iyi tatiller diledi.
Başkan Akdoğan, yayımladığı mesajda öğrencilerin bir yıl boyunca gösterdikleri emek ve gayretin takdire şayan olduğunu belirterek, "Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Başarı sadece notlarla değil; azim, gayret ve öğrenme isteğiyle de ölçülür. Tüm evlatlarımızın kendilerine güvenerek geleceğe emin adımlarla yürümelerini temenni ediyorum." ifadelerini kullandı.
Esnaf ailelerinin çocuklarına da ayrı bir parantez açan Başkan Akdoğan, "Sanayi sitelerinde, oto tamirhanelerinde ve imalathanelerde alın teriyle çalışan esnafımızın en büyük hayali, çocuklarının iyi bir eğitim alarak geleceğe hazırlanmasıdır. Esnafımızın fedakârlıkları sayesinde eğitim hayatını sürdüren tüm evlatlarımızla gurur duyuyor, onların başarılarının daim olmasını diliyorum." dedi.
Mesajında öğretmenler ve velilere de teşekkür eden Başkan Akdoğan, "Çocuklarımızın yetişmesinde büyük emek veren kıymetli öğretmenlerimize ve her şartta onların yanında olan fedakâr velilerimize teşekkür ediyorum. Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve ailelerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum." ifadelerine yer verdi.






















